Try nr.2! Nu ger vi skiten ett nytt försök!

Hey people! Jen is back in business :)
Vi får se hur länge jag kan hålla ut denna gången...hjärnan är lite koukou for the moment.
Men som min kära vän Linda har tjatat att jag ska börja blogga om mitt underliga liv här nere så gör vi ett försök igen :P
I don't promise miracle people!
Men som ni alla haf fattat, är jag fortfarande I KOS....the place to be! Förra året ville jag stanna, men det blev inte som plannerat. Men nu ger vi det ett nytt försök! I have nothing to loose, och nu har jag en underbar lägenhet.
Plus har man köpt Kylskåp...så åker man inte hem i första taget!

Livet är underbart (om man tar bort män problemen) men det är väl likadant överallt...kina, jamaica, frankrike... the men are everywhere!!! Save us!

Så nästa vecka ska jag ut och fixa ett jobb för vinter...i denna grekiska kris, kommer ju gå jättte bra! JAG ska få mig ett jobb, Im not going back to sweden!

Trots dålig ekonomi så har vi ju iallafall solen och havet, vilket gör livet så mycket trevligare!

Så Yamas! på er alla! Nu ska jag njuta av mitt kaffe och utsikten!
xxx


Kommentarer
Postat av: Linda - Mitt liv i Grekland

Puuurfekt Jenny!! Se det tog ju inte så lång tid!! Nu kommer jag tjöta på dig så du bloggar lite mer!! Kommer man väl in i det så tänker man sen hela tidenn - det måste jag blogga! :P

2011-10-13 @ 13:54:23
URL: http://dotlc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0