Is a first time for everything.....

Att bli väckt klockan 5 på morgonen när man somnat klockan 3! Is not ok!
Det sjuka är, jag vakna 10 minuter innan av en mardröm. Sedan ligger jag och lyssnar på ljuden utanför vilket inte är så många. Is winter time in kos.
Så hör jag ljudet av en scooter.....och får genast känslan om att det är en viss mr.somebody on it on the way to me. Jag hör hur han ramlar med scootern, sedan försöker köra upp för trottaren...väcker hela huset med sitt oljud.
Så jag tittar på min mobil, och så börjar den ringa....what a suprice?! Läskigt när man får känslan innan, I haft to listen more to my gut instinct! Because I was right!
Det roliga är..... did I wake u up? Are u in barstreet? Can I come? Jag bara Im home sleeping.....
Can I come, will be there in 10 minutes...... Jag bara MR.somebody, you are already outside right?!
Han bara, now Im in barstreet..... Jag bara skratta..... hur kan man vara så dålig på att ljuga!

Så jag gick ner för att hämta upp han, så snäll är jag. En så dj-vla full människa får man leta efter?!
Hjälpa han upp, hjälpa kläder..... sedan gick han rakt in i min spegel?! HAHA

Tänk om jag inte hade släppt in han....jag kan inte bara säga nej, byebye! Vilket jag borde.... Vill inte ha på mitt samvete att han kört ihjäl sig dygnrak på sin scooter. Så snälla alla grekiska och andra nationaliteter som tycker det är ok med drunk driving no no no no no.

So be safe out there! Watch out for the drunk people on scooters!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0