Då har man gått in i vägen för andra gången i år!

KUL! Not! Orka inte med att vara "sjuk".....alltså har ju bara mig själv att skylla....
Men jag försöker så gott det går, men blev så stressad att pang in i vägen!
Super yr i 4 dagar, varje gång jag rörde mig i sängen snurra hela rummet....var som att åka karusell varje natt. Det är bättre nu men inte helt ok än...det kommer ta tid. Och detta kliande! Kliar Kliar Kliar!!!!! Blir galen, benen, magen, armarna ÖVERALLT! Två härliga symptomer på stress...... VILA är ända svaret.
Men man måste ju faan hitta ett jobb över vinter, känner mig ensam, saknar min familj osv. osv...gör inte livet bättre. Men det går ju alltid nere lite innan det går upp igen.

Fick post idag, en härlig elräkning på 99euro! What the fuck!? Brukar ligga på 30....så nu 99!!!! Va faaan hände jag har inte ens använt så mycket :/

Allt kommer lösa sig.....åka hem till gbg över jul och bara jobba lite, träffa vänner, och bara njuta av svensk mat!
Får se om vi hittar någon biljett....next mission on the agenda :)

Kärlek till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0