The soapopera :)

Finally some free internet, and some time!
Äntligen en liten uppdate!
Livet leker här nere i min lilla såpopera bubbla. Igår hade jag 10 missade samtal på mobilen och miljader sms från
"ankan" hon var helt galen. En tjej hade börjat bråka.....och eftersom jag känner henne ville hon såklart berätta allt för mig. Men??!!! Jag svara inte i telefonen 06 på morgonen om jag sover. Min mobil är alltid på ljudlöst, för jag vet att det alltid är någon som stör! hahah

The men problem, my good! were to begin!!!
Mr.Birdman har jag haft mitt drama med..... sluta inte riktigt som jag ville....... Men ärligt talat...... Man vill ju faktiskt vara med en man som gillar en lika mycket som man giller dem. Kan ju inte tvinga han att ha kärlek's känslor för mig om han inte vill. So byebye littel birdies.....

Kan ju bara uppdatera er alla! That Jenny only attract weirdos!!!! Min army man han är nog en av de mest speciella män jag någonsin träffat. Han skyddar sig från omvärlden med stora "järndörrar" but trust me people..... jenny gonna brake them down! :)

Sedan har vi ju träffat Mr. Big...... ohh my good ladies.... jag trodde jag skulle dö hahahahaah
Den största jag någonsin sett....... men vad som gör han lite "gay" är han älskar att dansa och sjung med i greklåtar hahahah

Sedan har man ju fått jobb på bargatan i kos stad....whoppi! NOT!!!!
Djävla turister! Alltså allvarligt..... alla dessa tjejer....gratis drinkar, gratis shottar! De har inte ens med sig pengar ut!!!! Är sååååå trött på dem! Vill bara nita dem varje gång jag ser dem!

Men älskar alla underbara personer som jobbar på denna ön....... särkilt Luke boy, som varje gång han ser mig, slänger upp mig över axel och bär iväg mig!!!! hahaha
Sedan har vi ju också en dos av bitch tjejer.....like always..... 

Well people, hope you enjoy the drama.
Lot's of love!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0