Down memorylane...

Coffee in the square, kan livet bättre!
När man får känslan av att man hittat rätt i livet..... Sverige har sin charm, men Grekland it's the best! Här känns det som om folk verkligen lever livet och njuter. De lever efter filosofin, allt ordnar sig. Avrio avrio! Det kommer alltid en ny dag. Kan inte tänka mig mitt liv, där jag inte åkte till kos för första gången för 2004! Allt hade varit totallt annorlunda. Tänk om min vän Elisabeth hade valt Rhodos istället för kos, när vi stod inne i resebyrån på hamngatan i Gbg. Men hon sa vi provar kos. Jag bara tänkte, gud måste vi ÅKA DIT! Värsta fest ön ever! Men hon fick bestämma, och det är jag såååå glad för idag. Det slutade med att vi åkte 3 gånger fram och tillbaka på 2 månader!
Vi blev kära i våra greker som alla turist tjejer blir. Men jag ångrar inget, it was a great summer! You learn from your misstakes. Man var ung och lättlurad....haha..... nu 6 år senare har man lärt sig lite. I still do my misstake's.... men vem gör inte det?!

Jag har lärt mig att inte lita på en man som säger - I love you! Efter att ha fått mig en natt ;) I must be amazing in bed hahahaha hur kan man ens säga det till någon man inte ens känner riktigt?!  Jag säger bara, weirdo men! Men männen här nere har väl lite för lätt att säga dessa saker till kvinnorna de träffar.

Jag har haft nöjet att träffa alot of weirdo men down here. Every man has a diffrent stories, jag är den nya Jackie Collins, men mina historier är dock inte lika romantiska hahaha

Borde nog skicka en stor bukett blommor till Elisabeth som tog beslutet om att åka till kos. Det är mycket tack vare människorna på kos som har gjort mig till den personen jag är idag!
Innan kos.....blyg, kunde inte le, blek person ingen la märke till. För jag ville inte att folk skulle se mig.
Efter kos....Real tid: Ler konstant, kan prata för mig! Och jag duger precis som jag är!
When a man says, Im a amazed by you -Sakis. Så mår man toppen! Sakis var en underbar man, R.I.P Sakis. Everytime I hear -Im in love with a alien, I think of you!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0