Happytimes?!

Ja då vakna man med det största leendet ever!!!!
Ok here goes ladies, antar att det är mest damer som kommer läsa mina inlägg.

Igår ringde min Navyman, Mr. K so nice to here his voice!
Och när en man kallar en -Baby mou, smälter jag fortare än en piggelin i solen. So Jen's got a date in the sun!
Äntligen lite romantik..... och andra trevliga saker ;)
Finns dock ett problem, it's not Navy man im in love with...... it's birdman♥
Prata med Mr. Birdman igår, han lät inte gla i telefonen.... jag kan höra på hans röst direkt när något är fel....
Men att försöka få han att berätta det för mig, är big big problems. För grekiska män har ju aldrig problem, och de blir aldrig svartsjuka!?!?!?!?! Yeah right!

Grekisk män blir svartsjuka, även om de inte vill erkänna det. De surar precis som alla andra män!

Men till helgen kommer jag äntligen få träffa Mr. Birdman.....kommer ha det största leendet EVER on my face!!!
The story is to be continued..........

Var ute på sightseeing yesterday around Thessaloniki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0