Another beautiful day!

Kalimera!
Solen skiner, kan det bli bättre?!
Igår var jag ute downtown i Thessaloniki, med Valadi.
Fick äntligen min efterlängtade Corona! Eftersom greek people don't dance, fick jag sitta där med min corona i handen, medan min kropp svaja i tackt med musiken. Jag älskar och dansa.....men man känner ju sig lite ut tittad om man är den enda som dansar. Jag var inte tillräckligt full to do that!
Sedan kom ros försäljarna, såklart dom tror man är på date, eftersom man är ute med en man! But he's just a friend! Så där rök alla mina chanser att flörta med andra män hahaha
På vägen hem, satt vi och sjöng i bilen hela vägen hem....... we are so weird! haha

Och igår förvandlades jag till en liten fnittrig tjej, alltså hallå?! Jag må va 25, men när det kommer till kärlek.... så ballar jag ut totally. Im in love with a birdman! Let's see if we will live happily ever after? Cross my fingers!
Ska äntligen få träffa han nästa vecka, efter att inte sett han på 5 MÅNADER! I will have the biggest smile on my face!

Kärlek, finns det något bättre i livet?! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0